De hyperlænker du finder i dette indlæg er af kommerciel karakter og dermed er indhold og link af betalt karakter.

Når man skal gøre det samlede regnskab op, så er der ingen tvivl om at corana krisen har været en kæmpe tragedie. Både når det kommer til det sundhedsmæssige, dødsfald og ikke mindst økonomien. Der er dog også især én ting, som har ændret i løbet af de sidste par måneder, og det er måden vi handler på.

Der er nemlig ganske mange, der har fået øjnene op for de muligheder der ligger i online handel. Ikke mindst dagligvarer butikker som Nemlig.com, Coop og lignende har oplevet et kæmpe boom fra danskere, der har gjort de indkøb de normalt ville gøre i deres lokale SuperBrugsen eller Netto.

Nye kunder

Der er mange der er blevet “tvunget” ud i at handle sådanne steder, da de har været i karantæne, eller blot gerne har ville opfylde regeringens råd. Det kan være mange, der ikke har været vant til at gøre deres køb online. Mange af disse har fået øjnene op for, hvor nemt og sikkert det rent faktisk er at handle online.

Generelt har corona krisen betydet, at online handlen har fået et overordnet gevaldigt løft. Når man ikke længere kan gå i Magasin og finde sin yndlings Chanel parfume finder man hurtigt ud af, at man nemt kan købe den online.

Faktisk er der stort set ikke noget, der ikke kan købes på nettet. Det er derfor også spændende at se, hvad denne adfærdsændring kommer til at betyde på den lange bane. For der er mange, som vil benytte sig af online handlens muligheder, også når landet lukket op igen. Så det kan være at denne corona tid har skubbet os i retning af at blive mere digital.

EFTERLAD ET SVAR

Please enter your comment!
Please enter your name here